Bugaderia

Especialitzats en establiments hotelers, de restauració, serveis residencials, turisme rural, serveis sociosanitaris , empresa alimentaria i roba d’empresa. Serveis a particulars (nòrdics, vànoves, mantes, cortines, etc.).

S’ofereix un servei integral del rentat de roba, planxat, plegat i empaquetat a mida de les necessitats del client.

=

Rentat amb oxigen actiu. Rentat certificat desinfecció COVID.

Rentat, assecat i planxat

=

Planxat amb calandra per roba plana (llençols, coixineres, cobrellits, estovalles, tovallons, …)

=

Servei de tractament de roba especial: quiròfans d’hospital, blanquejat, tractament de taques, desaprestat, etc.

Uniformitat

=

Recollida i entrega a domicili

=